09-06-2016

Praktijkbijeenkomst 'Growth hacking'

09-06-2016, 14.00-17.00

NUV, Hogehilweg 6, Amsterdam

Organisator: NUV Academy

extGrowth hacking

Maak kennis met het online marketingvak van de toekomst!

 

Growth hackers worden de nieuwe marketingmanagers genoemd. Zij werken op het snijvlak van productontwikkeling, interactieontwerp en marketing. De growth hacker houdt zich bezig met een hele snelle groei van klanten en omzet. Voor acquisitie, activatie, retentie, referentie en inkomsten test en benut hij/zij de beste en goedkoopste (media)kanalen.

PRAKTISCH

Voor wie?  Product- en businessontwikkelaars, community-, product-, brand- en marketingmanagers, uitgevers, marketeers, marktonderzoekers en sitemanagers, in zowel corporate als mkb-uitgeverijen
Niveau?  Starters m.b.t. growth hacking, en ook voor gevorderde marketeers met weinig online ervaring
Wanneer?  Donderdag 9 juni 2016, 14.00-17.00 uur
Waar?  NUV, Hogehilweg 6, 1101 CC, Amsterdam
Kosten?*  Gratis voor MMA- en MVW-leden; NUV-leden betalen € 160,-; niet-leden betalen € 320,-. Prijzen excl. btw.*

Meld je direct aan

PROGRAMMA

14.00     Registratie en ontvangst

14.15      Moderator Roderik Hageman, CEO en co-founder van The Talent Institute, neemt de deelnemers mee langs internationale cases: Airbnb, Dropbox en Hotmail zijn groot geworden door middel van ‘growth hacking’. Maar wat houdt deze term precies in en hoe wisten deze bedrijven met weinig budget zo veel groei te realiseren?

14.45     Louise van Hees, productowner bij Sanoma Media, neemt de deelnemers mee op haar reis waarbij ze in één jaar tijd het aantal gebruikers van 0 tot 100.00growth-hackers0 wist te laten groeien voor haar app ‘Familieweekmenu’. Ze laat zien welke growth hacks zij en haar team hoe en waarom hebben ingezet op weg naar dit succes.

15.15      Pauze

15.30     Chris Out, managing partner en Growth Hacker bij RockBoost – The Dutch Growth Hacking Agency, behandelt de theorie van tractie en presenteert praktijkcases in medialand. Hij laat zien hoe je klanten of deelnemers voor een event verleidt en werft met een uitgekiende pr-strategie. Er worden tractiekanalen behandeld waarbij Chris laat zien hoe je goedkoop en effectief test welke daarvan voor jouw product of dienst het beste werken om klanten aan te trekken.

16.00     Fishbowl Challenge: een plenaire sessie waarbij de deelnemers worden uitgedaagd om hun product/dienst/concept kort uit te leggen waarna zij van de experts tips krijgen voor een growth hack. Als deelnemer ga je dan naar huis voorzien van een voor jou praktisch advies van deze praktijkexperts.

16.45     Vragen en discussie

17.00     Afsluitende borrel

INFORMATIE

Voor meer informatie neem je contact op met Linda Wit, telefoon 020 – 430 91 65.

Inschrijfformulier

*Betalings- en annuleringsvoorwaarden

Na inschrijving ontvang je van ons een factuur. Het is altijd mogelijk om een vervangende collega in jouw plaats te laten deelnemen indien je ons hierover informeert. Je kunt je zonder kosten afmelden tot 10 werkdagen voor de bijeenkomst. Daarna is restitutie helaas niet meer mogelijk. Voor MMA- en MVW-leden vervalt verder bij afmelding binnen 5 werkdagen de korting van € 160,-, dat bedrag wordt dan alsnog in rekening gebracht.

Voor werkgevers zijn deze zakelijke scholingskosten fiscaal aftrekbaar. Voor particulieren zijn scholingskosten aftrekbaar van de inkomstenbelasting. Daarbij geldt een drempelbedrag van € 250,-.

Onderwerpen
    sluiten