9 mei NUV Academy – De kracht van data (IV): Marketing in een hogere versnelling

Vorig artikel Volgend artikel
05-04-2017

De kracht van data (IV)attachment-NUV-Academy-logo-20141
Marketing in een hogere versnelling

De bijeenkomst is momenteel volledig volgeboekt. U kunt zich nog wel aanmelden voor de reservelijst. Op volgorde van binnenkomst worden nieuwe aanmeldingen gehonoreerd wanneer er afzeggingen zijn.

Gratis voor MMA- en MVW-leden

In deze bijeenkomst staat de eigen praktijk van de deelnemers centraal tijdens instrumentele break-outsessies

In deze vierde bijeenkomst staan marketing en sales op basis van data (databasemarketing) centraal. Uitgeefmediabedrijven bevinden zich in verschillende fasen als het gaat om de toepassing van data in marketing en sales. In deze bijeenkomst gaan de deelnemers aan de slag met de acceleratie van databasemarketing in de eigen organisatie.

Na een introductie van diverse modellen voor databasemarketing worden er drie cases gepresenteerd in verschillende toepassingsstadia en uitgeefmarkten. Zij vormen de opmaat en leidraad voor drie interactieve break-outs op verschillende niveaus. De deelnemers gaan aan de slag met de instrumentele bepaling van de invoeringsstappen die voor de versnelling en uitbouw van databasemarketing in de eigen organisatie van toepassing zijn.

PRAKTISCH
Voor wie?                          

Iedereen die betrokken is bij de strategie en toepassing van databasemarketing: directies, management, marketing-, account- en salesmanagers, productmanagers, uitgevers en (hoofd)redacteuren die databasemarketing inzetten voor de optimalisatie van hun business
Wanneer?
dinsdag 9 mei 2017, 13.30-17.00 uur
Waar?
Nederlands Uitgeversverbond (NUV), Hogehilweg 6, Amsterdam
Kosten?
Gratis voor MMA- en MVW-leden; NUV-leden betalen € 175,-; niet-leden betalen € 350,-*. Prijzen excl. btw.

Aanmeldformulier
Bekijk het volledige programma

PROGRAMMA

13.30 uur
Ontvangst en deelnemersregistratie
14.00 uur   
‘Big data, big bullshit’?! – Pascal van Hattum, directeur van SAMR Data Creatives
14.30 uur     
Hoe start een kleine uitgever zelf met data? – Erik Clabbers, GEA Consultancy
14.45 uur
De online strategie van Zwijsen België – Marianne Dewandeleer, marketingmanager
15.00 uur
Op weg naar top notch databasemarketing bij New Skool Media –  Rob Koghee, eigenaar en directeur van New Skool Media
15.25 uur
Pauze
15.45 uur
Acceleratie van je database-marketingpraktijk: drie interactieve break-outsessies

  • Break-out 1:
    Uit de startblokken (onder leiding van Erik Clabbers)
    Voor deelnemers uit uitgeverijen die met zeer beperkte middelen willen experimenteren om de eigen mogelijkheden van de inzet van data willen ontdekken.
  • Break-out 2:
    Verbeteren van de ‘competetive edge’ (onder leiding van Aloys van Balen van GEA Data & Marianne Dewandeleer)
    Voor deelnemers uit uitgeverijen die datagedreven marketing/sales inzetten om concurrentievoordeel te halen.
  • Break-out 3:
    Data als basis voor missie en strategie (onder leiding van Pascal van Hattum)
    Voor deelnemers uit uitgeverijen die werken vanuit een breed gedragen visie en al werken met geautomatiseerde databasemarketing/sales en dat verder willen uitbouwen met datasets van derden.

16.30 uur
Plenaire afsluiting
17.00 uur
Napraten met een hapje en een drankje

Deelnemers ontvangen na de bijeenkomst een gevisualiseerd verslag met de kernpunten van de bevindingen van de break-outsessies.

Informatie:
Voor meer informatie neem je contact op met Linda Wit, telefoon 020 – 430 91 65.

 

 

sluiten