NUV Academy Executive Meeting 'online dialoog en klantfocus'

Vorig artikel Volgend artikel
10-07-2013

Het doel van NUV Academy Executive Meetings is om eigen inzichten, kennis en ervaringen precompetitief te toetsen en te delen met branchegenoten op strategisch niveau. Aan de hand van thema’s die samenhangen met innovatie, nieuwe businessmodellen en/of samenwerking. In een ongedwongen en interactieve sfeer.

Inschrijven is niet meer mogelijk.

De eerste Executive Meeting vindt plaats op woensdag 18 september 2013 van 15.00 uur tot 19.00 uur (inclusief buffet en borrel) bij het NUV, met als thema:

online dialoog & klantfocus

De klant in het hart van de uitgeeforganisatie: visie en strategie, organisatie en implementatie, meten en metrices, technologie en deskundigheid. Verbeter de klantbetrokkenheid en -tevredenheid in uw organisatie, verhoog ‘traffic’ en conversie

Hoe halen we als uitgevers meer rendement uit het online kanaal?

Hoe kunnen we de behoeften van onze doelgroep beter leren kennen met gebruikmaking van het online kanaal? Is het mogelijk om de werkprocessen via het online kanaal te optimaliseren om de behoeften van de klant te ontdekken en te vervullen? Op welke terreinen kan inbound marketing worden ingezet om de producten, service en dienstverlening te verbeteren.

In deze interactieve ontmoeting van het Executive Management van de bij het NUV aangesloten ledenbedrijven staan de klantfocus van uw organisatie en corporate customer online data strategieën centraal.

Meer uitgebreide informatie treft u aan in de uitnodiging en het programma.

Deze bijeenkomst is exclusief voor directies van de bij het NUV aangesloten ledenbedrijven.

Onderwerpen
    sluiten