NUV masterclass ‘sales, marketing, digitale innovatie & non fictie’

Vorig artikel Volgend artikel
12-12-2016
Voor deze masterclass zijn kosteloos twee plaatsen beschikbaar. Medewerkers van uitgeverijen die aangesloten zijn bij het NUV kunnen zich melden bij Martijn David: m.david@nuv.nl

De NUV masterclass is een onderdeel van de Master Redacteur/editor (Universiteit van Amsterdam). De masterclass is geconcentreerd rondom sales (inclusief direct sales), marketing (inclusief publiciteit, online en off-line), en digitale ontwikkelingen als e-commerce. Twee dagen worden besteed aan de vele facetten van een marketingplan. De terugkomavonden zijn gewijd aan een door de deelnemers voorbereid allround marketingplan dat aan de hand van een briefing moet worden opgesteld. Het onderwijs wordt gecoördineerd door Mark Pieters (Uitgeverij Van Oorschot) en verzorgd door gespecialiseerde gastdocenten. Aan deze masterclass doen ook studenten mee van de Universiteit van Amsterdam die een toekomst in het boekenvak ambiëren. Er valt veel synergie te verwachten van deze combinatie van deelnemers vanuit het NUV, een nieuwe generatie studenten plus een pittig docentencorps, afkomstig uit het werkveld.

Docent masterclass: Mark Pieters pieters_mark@hotmail.com
Contactpersoon vanuit de Universiteit van Amsterdam: Lisa Kuitert e.a.kuitert@uva.nl

Donderdag 19 januari 2017 15.30-21.30
Vrijdag 20 januari 2017 10.00-15.30

Marketingdocenten: Nienke Faber, Gwena Jaouen, Nathalie Doruijter en Ruth Bergmans.

De masterclass vindt plaats op de Universiteit van Amsterdam.

sluiten