NUV presenteert interactief jaarverslag 2012

Vorig artikel Volgend artikel
28-06-2013

Het NUV publiceert 28 juni 2013 zijn jaarverslag over 2012. Het verslag informeert u over de speerpunten en activiteiten van het NUV in het afgelopen jaar. Aan de hand van interviews bieden vertegenwoordigers van het NUV en de aangesloten groepsverenigingen inzage in hun werkzaamheden en de belangrijkste ontwikkelingen in hun vakgebied. Daarnaast kunt u lezen waar we ons, ook in de verdere toekomst, op zullen richten.

Thema van het verslag is ditmaal ‘verbreding’; een onderwerp dat in één woord veel veranderingen binnen het medialandschap omvat. Ook de tekst van het jaarverslag zelf is deze keer ‘verbreed’, namelijk met aanvullende digitale inhoud. Met behulp van een zogeheten Layar-app en QR-codes heeft de tekst op diverse plaatsen een extra ‘laag’ gekregen, waarmee u allerlei filmpjes, presentaties en overige nadere achtergrondinformatie kunt bekijken. In de inhoudsopgave vindt u de instructie hoe toegang te krijgen tot deze extra inhoud.

Het NUV verstuurt komende week een exemplaar van het jaarverslag naar zijn externe relaties.

Onderwerpen
    sluiten