Ook in 2016 NUV-masterclass ‘sales, marketing, innovatie & non fictie’

Vorig artikel Volgend artikel
15-12-2015
Voor de NUV-masterclass ‘sales, marketing, digitale innovatie & non-fictie’ zijn ook dit jaar weer kosteloos twee plaatsen beschikbaar voor medewerkers van uitgeverijen die aangesloten zijn bij het NUV. De NUV-masterclass is een onderdeel van de master Redacteur/editor (Universiteit van Amsterdam). Uit voorgaande jaren blijkt dat deze masterclass door de deelnemers hoog gewaardeerd wordt.

 

De masterclass is geconcentreerd rondom sales (inclusief direct sales), marketing (inclusief publiciteit, online en off-line), en digitale ontwikkelingen als e-commerce. Twee dagen worden besteed aan de vele facetten van een marketingplan. De terugkomavonden zijn gewijd aan een door de deelnemers voorbereid allround marketingplan dat aan de hand van een briefing moet worden opgesteld. Het onderwijs wordt gecoördineerd door Mark Pieters en verzorgd door gespecialiseerde gastdocenten. Aan deze masterclass doen ook studenten mee van de Universiteit van Amsterdam die een toekomst in het boekenvak ambiëren. Er valt veel synergie te verwachten van deze combinatie van deelnemers vanuit het NUV, een nieuwe generatie studenten plus een pittig docentencorps, afkomstig uit het werkveld.

Er zijn dus twee plaatsen beschikbaar. Geïnteresseerden kunnen zich vóór 22 december melden bij Martijn David.

Docent en aanspreekpunt voor deze masterclass: Mark Pieters.
Contactpersoon vanuit de Universiteit van Amsterdam: Lisa Kuitert.

Tijden en data

Donderdag 21 januari 2016 van 15.30 uur – 21.30 uur, vrijdag 22 januari van 10.00 uur – 15.30 uur, donderdag 28 januari van 19.30 uur – 21.30 uur.
Marketingdocenten: Nienke Faber, Gwena Jaouen, Nathalie Doruijter en Ruth Bergmans (o.v.).
De Masterclass wordt gegeven aan de Universiteit van Amsterdam.

Onderwerpen
    sluiten