Bijeenkomst Effectieve storytelling - alleen aanmelden voor wachtlijst nog mogelijk

Vorig artikel Volgend artikel
01-09-2016

Bijeenkomst over ins en outs Effectieve storytellingattachment-NUV-Academy-logo-20141

 

 

Wegens grote belangstelling is de bijeenkomst inmiddels volgeboekt. U kunt zich nog wel aanmelden voor de wachtlijst.

Medewerkers van MVW- en/of MMA-lidbedrijven krijgen deze bijeenkomst aangeboden door hun branchevereniging

Geen enkel bedrijf of organisatie kan in het digitale tijdperk bestaan zonder contentstrategie. Contentmarketing wordt door media en merken volop ingezet om klanten te boeien, te houden en/of te bewegen tot de aanschaf van producten en diensten. Storytelling speelt een cruciale rol in de realisatie van succesvolle contentmarketing en in customer engagement.
In deze bijeenkomst gaan we kijken naar de impact en succesfactoren van effectieve storytelling. Daarbij komen aspecten aan de orde over het embedden van storytelling in je uitgeeforganisatie, de samenstelling van het team en  de rollen en rechten van de teamleden;  het meten van de effectiviteit in termen van conversie en  de optimalisatie van relevantie in termen van contentkeuze, tijdlijnen en touch points van je doelgroep. Over valkuilen en kansen en inspiratie door vakgenoten en mediaspecialisten.

PRAKTISCH

Voor wie?

directies, (content)marketeers, brand-, sales- en accountmanagers, contentmanagers, business  developpers en productontwikkelaars, productowners, uitgevers, communitymanagers, (hoofd)redacteuren, in zowel corporate als MKB-uitgeverijen.
Wanneer?
maandag 26 september 2016, van 14.00-17.00 uur
Waar?
NUV kantoor in Amsterdam
Kosten?
Medewerkers van MVW- en/of MMA-lidbedrijven krijgen deze bijeenkomst aangeboden door hun branchevereniging; alle andere NUV-leden betalen € 160,-; niet-leden € 320,-. Prijzen excl. btw.*

Bekijk het volledige programma
Meld u direct aan

PROGRAMMA

13.45 uur Registratie en ontvangst

14.00 uur
Waarde bieden door storytelling – moderator en eerste spreker Yvette Pasman, program manager bij FreedomLab – Institute for Redefinition – en SocialStoryTelling specialist, introduceert het thema van deze middag door een blik te werpen op de toekomst van storytelling. Om vervolgens van daaruit terug te kijken naar wat vandaag en morgen nodig is om als (media)merk waarde te kunnen leveren voor consumenten en welke rol storytelling daarin heeft

14.30 uur
De kracht van videocontent – Marko van Kampen, founder en CEO van Makers Channel, vertelt over de kracht van storytelling en videocontent

15.00 uur Pauze

15.15 uur
Best practices, feiten en conversie – Dennis Jak is Managing Partner bij  communicatiebureau CounterContent.
Tijdens zijn presentatie deelt hij zijn visie over de rol van PR en contentmarketing voor mediabedrijven

15.45 uur
Over de grens? – Nathan Vos, hoofdredacteur van Zin, geeft zijn journalistieke visie over commerciële storytelling in relatie tot journalistieke onafhankelijkheid en merkgroei

16.15 uur
Plenaire afsluiting – vragen en discussie geleid door moderator Yvette Pasman

17.00 uur Napraten met een hapje en drankje

INFORMATIE

Voor meer informatie neem je contact op met Nineke van Dalen, telefoon 020 – 430 91 54.

Inschrijfformulier

Onderwerpen
    sluiten