Workshop: Business uit (social) customer data

Vorig artikel Volgend artikel
12-07-2013

NUV Academy organiseert op 3 oktober 2013 van 14.00 tot 17.00 uur de workshop ‘Business uit (social) customer data’. Deze workshop gaat over de optimale inzet van social customer data om de business- en marketingdoelstellingen van uw onderneming te realiseren. Daarnaast biedt de workshop inzicht in relevante online marketingtrends, tools en de relevantie van de diverse social mediakanalen om de juiste data op het juiste moment voor de juiste doelgroep in te zetten.

De workshop biedt inzicht in de inrichting van social search zodat omslagpunten in het beslis- en aankooptraject van de klant (van de adverteerder) worden herkend en zijn gedrag kan worden beïnvloed. Aan de hand van een self assesment gaan deelnemers aan de slag met social customer media op een manier die aansluit bij de online fase waarin de eigen onderneming zich bevindt.

De deelnemersbijdrage is 75 euro voor iedere eerste deelnemer per bedrijf en 50 euro voor elke tweede deelnemende collega. Het is altijd mogelijk een vervanger te laten deelnemen.

De workshop is exclusief voor uitgeef- en productmanagers, marketing-, customer- en salesmanagers, (hoofd)redacteuren, community- en contentmanagers in bij het NUV aangesloten ledenbedrijven.

Meer uitgebreide informatie treft u aan in het programma.

Inschrijven is niet meer mogelijk

Onderwerpen
    sluiten